U petak, 16. svibnja, u našoj je Školi održan 8. Festival matematike u Požegi pod nazivom Vallis aurea mathematicorum – Zlatna dolina matematike. Ukupno je bilo preko 300 učenika iz 17 osnovnih škola.
U organizaciji su sudjelovali učenici i djelatnici Škole koje su predvodili učitelji matematike Josip Blagojević i Martina Čolak.
Festival “Vallis aurea mathematicorum” pravi je primjer matematike u zajedništvu, a u tome su upravo učenici i djelatnici Škole odigrali izuzetno važnu ulogu. Njihova posvećenost, kreativnost i trud doprinijeli su stvaranju ugodnog okruženja u kojem su se svi sudionici mogli osjećati inspirirano.
Zahvaljujemo se svima koji su radili u organizaciji. Ova suradnja dodatno je ojačala zajedništvo među našim učenicima i učiteljima.
Za sve naše mlade matematičare Festival je bio prilika da pokažu svoje vještine i znanje. S ponosom predstavljamo rezultate po kategorijama:
- 5. razred:
1.mjesto: Neo Vidović (OŠ “Ivan Goran Kovačić”, Velika)
2.mjesto: Erika Hruška (OŠ Julije Kempfa, Požega)
3.mjesto: Luka Fridrih Šimić (OŠ “Ivan Goran Kovačić”, Velika) - 6. razred:
1.mjesto: Lovro Vujičić (OŠ I.B.Mažuranić, Slavonski Brod)
2.mjesto: Ivano Jurić, (Katolička osnovna škola u Požegi)
3.mjesto: Stjepan Đurić (Katolička osnovna škola u Požegi) - 7. razred:
1.mjesto: Lea Tome (OŠ braće Radića, Pakrac)
2.mjesto: Lovro Jajčević (IV.OŠ Bjelovar)
3.mjesto: Marin Hanževački (IV.OŠ Bjelovar) - 8. razred:
1.mjesto: Lovro Rukavina (OŠ.I.B.Mažuranić, Andrijaševci)
2.mjesto: Jakov Brus Škrljac (Katolička osnovna škola u Požegi)
3.mjesto: Nia Barišić (OŠ Dobriša Cesarić, Požega)
Kategorija Višekratnik:
1.mjesto: Kvadrati, OŠ Bjelovar
2.mjesto: Lebron James, KOŠ Požega
3.mjesto: Mašnice, OŠ Julije Kempfa, Požega
Kategorija Tangenta:
1.mjesto: Vektori, OŠ Ružičnjak, Zagreb
2.mjesto: Čokolino, OŠ Braće Radić, Pakrac
3.mjesto: Vampiri,OŠ Vladimir Nazor, Trenkovo
Na ovogodišnjem 8. festivalu matematike, novost je bila i u mentorskom programu jer su naše djelatnice, Martina Čerti i Ana Matković učiteljima matematike prikazale vrlo zanimljiv i inspirativan pristup nastavi. Kroz svoj praktični i istraživački dio koji su s učenicima drugog razreda provodile od početka školske godine, istaknule su kako primjena dramskih igara u nastavi matematike može biti vrlo korisna jer omogućuje učenicima da se aktivno uključe u učenički proces kroz kreativne i interaktivne metode. Ovaj pristup ne samo da potiče motivaciju učenika, već im pomaže da bolje razumiju apstraktne matematičke koncepte jer se kroz igru mogu povezati s realnim situacijama. Kroz ovu perspektivu, učitelji ne gledaju samo na akademske rezultate, već i na emocionalne, socijalne i psihološke aspekte učenikovog razvoja, što može pomoći u stvaranju poticajnijeg i motivirajućeg okruženja za učenje. Tijekom rasprave, poseban je naglasak stavljen na promatranje učenika kao cjelovite osobe pokazuje važnost holističkog pristupa obrazovanju. Takav pristup, uz inovativne metode, može značajno doprinijeti osnaživanju učenikove osobnosti i razvoju njegovih sposobnosti, što je ključno za njegovo ukupno obrazovanje. Razmjena ideja i iskustava među kolegama doprinosi profesionalnom razvoju, potiče kreativnost i omogućava učiteljima da se usmjere na nove pristupe u nastavi koji će biti zanimljiviji i korisniji za njihove učenike.