Projekt (Za)volimo čitanje već se godinama uspješno provodi u našoj školi. Uz poticanje čitalačkih navika, njegov je cilj i jačanje jezičnih vještina kroz logičko zaključivanje i kreativno izražavanje. Sukladno tim ciljevima, škola se uključila u sudjelovanje u istraživanju koje je dio projekta Europske komisije, provedenog na UiT Arktičkom norveškom sveučilištu, pod nazivom Međujezični utjecaj tijekom obrade u stvarnom vremenu djece nasljednih govornika (HORIZON-MSCA-2023-PF-01-101154247). U sklopu istraživanja, ovih je dana u našoj školi boravila dr. sc. Sara Košutar, poslijedoktorantica s UiT Arktičkog norveškog sveučilišta, koja je provela istraživačke aktivnosti s našim učenicima. Učenici su rješavali jezične zadatke na uređaju za praćenje pokreta očiju kako bi se dobio uvid kako djeca razumiju jezik. Zadatak učenika bio je pratiti slike i slušati rečenice dok je uređaj bilježio njihove pokrete očiju. Učenici koji su sudjelovali u ispitivanju podijelili su svoja pozitivna iskustva te su izrazili želju da ponovno sudjeluju u ovakvim, po njima vrlo zanimljivim, istraživanjima.
 
		 
				
