Ponavljanje matematike kroz dramske aktivnosti

Na 12. međunarodnoj konferenciji dramske pedagogije pod nazivom “Art of the Teaching” koja se od 17. do 19. listopada 2024. godine održavala u Ljubljani, prisustvovale su naša školska psihologinja Ana Matković i učiteljica razredne nastave Martina Čerti. Predstavile su našu školu i iskustva primjene dramskih aktivnosti s učenicima drugog razreda u nastavi matematike, kroz temu “Ponavljanje matematike kroz dramske aktivnosti”.
U pripremljenom izlaganju i stručnom radu su istaknule kako u svijetu stalnog napretka informacijsko-komunikacijskih tehnologija nastava zahtijeva inovativne promjene. Učitelji često traže načine kako današnjim učenicima nastavu učiniti dinamičnijom i zabavnijom, a jedan od načina, posebno u nižim razredima OŠ, nalazi se u umjetnosti. Kroz umjetnost, učenici razvijaju svoju maštu, uče se izražavati svoje osjećaje i ideje te razvijaju kritičko razmišljanje. U odgojno-obrazovnom sustavu umjetničke aktivnosti imaju važnu ulogu kao metode učenja i poučavanja jer potiču kreativnost, ali i osobni rast i razvoj učenika što je misija naše škole. Nastojeći utvrditi dobrobiti umjetnosti u nastavi, naročito upotrebu dramske aktivnosti kao sredstva učenja matematike, naše su djelatnice provele kratki eksperiment. Dobiveni rezultati koji su ukazali na izvrstan interes učenika za spoj dramskih metoda i matematike, poticaj su za češće korištenje dramskih aktivnosti u nastavi, ali i daljnja istraživanja na tom području.