Integrirani tjedan prigodom Sv. Josipa i Dana škole

Likovna kultura

Video učenica Lucije Čulo i Lare Di Giorgio (6.b) nastao kao dio cjeline “Slika, pokret, zvuk i riječ” u kojoj su na nastavi likovne kulture učili kako to sve spojiti i dobiti stop animaciju. Učenice su koristile plastelin kojim su ispisivali dijelove molitvi sv. Josipu. Stop animacija je tehnika animacije u kojoj imamo iluziju kretanja objekata. Nastaje manjim pomicanjem objekta između svakog snimljenog kadra. Neki najpoznatiji animirani filmovi, npr. Pat i Mat, nastali su na taj način. Pogledajte na poveznici: https://www.facebook.com/118118371603321/videos/471732083935661/

Sat razrednika
Školska psihologinja, u suradnji s učiteljicom i učenicima 4.a razreda, održala je radionicu na temu ‘Koje vrline svetog Josipa ima moj tata?’
Učenici su aktivno otkrivali koju osobu krase navedene odlike, a potom su otkrivali koje vrline sveca ima njihov tata. Promišljali su koja je uloga oca u njihovom životu i za što su zahvalni očevima.

Engleski jezik
Učenici petih razreda naučili su na engleskom jeziku pojmove vezane za svetog Josipa te ih zapisali u obliku umne mape. Zagovor našeg zaštitnika su tražili moleći Litanije svetom Josipu na engleskom jeziku.

Glazbena kultura
U sklopu Integriranog tjedna, povodom Dana škole i blagdana sv. Josipa, učenici 7.a i 7.b razreda na satu glazbene kulture danas su naučili pjevati Hvalospjev sv. Josipu na engleskome jeziku koji veliča vrline ovog tihog sveca. Pjesmu su zatim glazbeno analizirali te povezali odnos teksta i melodije s veličinom sv. Josipa.

Geografija
Učenici 6.a razreda, u okviru integriranog tjedna povodom blagdana svetog Josipa, na satu geografije istražili koje države u svijetu, osim naše domovine štuju sv. Josipa kao nebeskog zaštitnika, te otkrili zanimljive odgovore.
Istražujući toponime s imenom sv. Josipa u Hrvatskoj, učenici su pronašli u Varaždinskoj županiji u općini Bednja naselje s imenom Sveti Josip, te otkrili tužnu činjenicu da je prema popisu stanovnika 2011. g. u naselju živjelo samo 3 stanovnika.

Tehnička kultura
Učenici 5.a razreda na satu tehničke kulture izrađivali su jedrenjake od drva te ih ukrasili motivima vezanim uz sv. Josipa.

Biologija
U sklopu Integriranog tjedna, povodom Dana škole, učenici 8.a razreda su na satu biologije detaljnije upoznali građu i simboliku Josipovog cvijeta – ljiljana. Izrađivali su modele cvijeta od različitih materijala, primjenjujući znanje o građi dvospolnog cvijeta kritosjemenjača.

Matematika

Učenici osmih razreda su na matematici računali oplošje kvadra da bi svetom Josipu “pomogli” izgraditi kuću za Svetu Obitelj. Računali su i koliko će ga koštati materijal potreban za građevinske radove. Sedmaši su rješavali jednadžbe računajući koliko bi svetom Josipu trebalo dana i materijala za odraditi neki stolarski posao. Odigrali su i svoju omiljenu igru, ovog puta prigodno nazvanu – Josip, u kojoj ponavljaju višekratnike.

Hrvatski jezik
Integrirani dan- učenici petih i sedmih razreda su na satu hrvatskoga jezika pisali pismo i molitvu sv. Josipu te su određivali vrstu strofe, stiha i rime na primjerima hrvatskih crkvenih pjesama o sv. Josipu. Također su saznali koliko stanovnika i stanovnica Hrvatske nosi ime ovoga sveca te koje su izvedenice imena Josip prisutne na području Republike Hrvatske.