Pretpostavka uspješnog socijalnog razvoja jest uspješan emocionalan razvoj djeteta. Prepoznavanje, razumijevanje emocija i razgovor o njima preduvjeti su emocionalnog razvoja djeteta. Stoga različitim radionicama, školska psihologinja u suradnji s razrednicima, pomaže učenicima prepoznati i razlikovati emocije kod sebe i drugih te ih poučiti prikladnom izražavanju emocija i pomoći učenicima u razvoju socijalnih odnosa. Među provedenim radionicama „Osjećaji i potrebe“, „Usmjerimo ljutnju na pravi put“, „Sreća“ izdvojili smo radionicu „Dobrota u nama i oko nas“ kojom se učenicima 4a, 4b te 7a nastojalo osvijestiti odgovornost za doprinos razvoja zajednice i poštovanje među osobama. Kroz odabir i pronalaženje dobrih osobina u sebi i oko sebe, učenike se kroz priču „Drvo ima srce“ i kratki video-zapis nastojalo motivirati da ustraju i iskazuju dobrodušnost jedni drugima i ljudima oko sebe. Kao zaključak radionice učenici su istaknuli „Kad pomognemo – vrati se!“, „Dobro se dobrim vraća!“, Čini drugima dobro uvijek kad imaš priliku!“ „Usprkos svemu, dobrota se uvijek isplati!“.